معرفی بازی |‌ نبرد قهرمان‌ها «شوترلند»
  • کد مطالب: ۱۴۸۳۱۱
  • /
  • ۰۴ ارديبهشت‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۵

معرفی بازی |‌ نبرد قهرمان‌ها «شوترلند»

در این بازی صاحب قلعه‌ای هستید که دشمنان به آن حمله کرده‌اند.

در بازی این هفته صاحب قلعه‌ای هستید که دشمنان به آن حمله کرده‌اند. وظیفه‌ی شما این است که در مرحله‌های مختلف بازی، از قلعه‌تان در برابر آن‌ها دفاع کنید.

در بازی «شوترلند» دشمن‌های شما در ابتدای زمینی شروع به حرکت می‌کنند که در انتهای آن قلعه‌ی شما قرار دارد. اکنون شما باید با قراردادن نیروها و قهرمان‌های مختلف خود سر راه دشمن، آن‌ها را نابود کنید و نگذارید که به قلعه‌تان برسند.

در هر مرحله، دشمن‌ها در چند موج به شما حمله می‌کنند که با عبور از چند موج ساده‌ی اول، در پایان هر دور، در آخرین موج، باید با غول آن مرحله مبارزه کنید.

اگر بتوانید از رسیدن دشمن‌ها در هر مرحله به قلعه‌تان جلوگیری کنید، به مرحله‌ی بعد می‌روید و اگر در انجام این کار ناکام بمانید، باید آن مرحله را از اول شروع کنید.

هرقدر به مرحله‌های بالاتر می‌روید، دشمن‌های شما قدرتمندتر می‌شوند و برای شکست دادنشان باید نیروهایتان را قدرتمندتر کنید.

در بازی، با از بین بردن هرکدام از حمله‌کننده‌ها، امتیازی به شما داده می‌شود و می‌توانید با استفاده از همین امتیازهای جمع‌شده، نیروهایتان را قدرتمندتر کنید.

قهرمان‌های شما در بازی به پنج دسته‌ی تک‌تیرانداز، آتشین، یخی، سنگی و بادی تقسیم می‌شوند و هرکدام قدرت مخصوص خود را دارند.

بازی هشت منطقه‌ی مختلف دارد و در هریک، باید با توجه به نوع دشمن‌ها، ترکیب مناسبی از قهرمان‌های خود را در برابر آن‌ها قرار دهید. به کمک نیروهای مختلفی که در اختیار دارید، از قلعه‌ی خود دفاع کنید!

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.